misszió önéletrajz publikációk kapcsolat
     

 

Misszió

A fogyasztók ma már nem kívánnak célcsoportokba tartozni. A vásárlók egyéni igényeikre szabott termékeket kívánnak vásárolni, olyan árukat keresnek, és olyan szolgáltatásokat szeretnének igénybe venni, amely megfelel saját minőség-elvárásaiknak.

Az individualizáció ma már nem csak a luxuscikkek piacán figyelhető meg: egyre több tömegtermék próbál versenyelőnyt szerezni a különleges fogyasztói elvárások teljesítésével. A jövő nyertesei azok a márkák lesznek, amelyek költség-hatékonyan képesek alárendelni eddigi minőség-sztenderdjüket az egyéni fogyasztói elvárások szeszélyeinek.

A felkészült marketing-kommunikációs szakember feladata, hogy integrált kommunikációs megoldások segítségével támogassa a márka és a fogyasztó találkozását. Célja, hogy a márka az egyén szintjén tudjon kapcsolatot teremteni potenciális vásárlójával, és befogadásakor a fogyasztó személyisége pozitívan katalizálja az üzenetet.

Az új fogyasztói magatartást figyelve, az integrált marketingkommunikáció híveként, munkámban a direkt kommunikációra helyezem a hangsúlyt. Értelmezésem szerint a márkakommunikáció kétirányú, a fogyasztói visszajelzések és a fogyasztókban kialakuló márkaimázs megismerése és márkakommunikációba való beépítése hatékony támogatást ad a hosszú távú piaci sikerekhez.

 
 
www.safranyzsuzsanna.hu l Copyright 2006 Sáfrány Zsuzsanna l arbako webdesign